Här byggs det rymdlego

 
När maken och barnen var hos svärmor för några dagar sedan kom de hem med en stor låda rymdlego som maken fick någon gång på 80-talet. Det är helt otroligt att allt är sparat och någon som är väldigt glad över det är Lillebror. Han och maken har byggt lego i flera dagar och trots det finns det en hel del modeller kvar att bygga.
 
 
Jag tror nog inte att Lillebror någonsin varit så lycklig som nu när han bygger allt detta lego. Det är så ofattbart mycket att han nästan tappar andan ibland. När allt är klart är det dags att bjuda hem bästisen för lite rymdlek.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anders

Lego Classic Space är fantastiskt! Jag växte själv upp med det och nu har mina söner fått ärva det!

Besök gärna min FB-sajt om ämnet; https://www.facebook.com/LegoSpaceAdventures

2015-03-06 @ 21:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0