Grattis min lilla stumpa

 
Det är inte klokt att det är sju år sedan Pyret föddes. Jag kan inte säga att det känns som igår men oj så fort det har gått.
 
 
I morse vaknade Lillebror tidigt och kom in till oss då han var mycket peppad på att få väcka syrran med sång, bakelse och paket. Ett måste för henne är att få en chokladbakelse från Gateau på sängen och jag kan även säga att hon blev mycket nöjd med sina presenter.
 
 
Från oss och svärmor fick hon Friends Lego Heartlake Galleria vilken hon och Lillebror byggde ihop redan innan lunch. Hon fick även en klänning, kjol och en väska som jag klickat hem på Monsoon i England. Av mormor och morfar fick hon en efterlängtad ponny som hon kan rita på.
 
 
På eftermiddagen var det kalas hos en av hennes bästisar som är född dagen innan Pyret.
 
Nu är det packning som pågår då vi åker till Romme i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0