ColdZyme

 
Efter att ha pratat länge med en kompis i telefonen igår började jag känna att jag hade ont i halsen. Först tänkte jag att det kom sig av att vi pratat så länge men senare på kvällen gjorde det så ont att jag inte kunde svälja.
 
Jag plockade fram min ColdZyme som har hjälpt mig ett antal gånger och varje gång jag vaknade under natten sprutade jag lite i halsen. Det fungerar verkligen och nu känns det mycket bättre. Tyvärr är det inte bara halsen som spökar. Jag har fått blåsor i näsan vilket inte är speciellt kul då jag även är snuvig. Inte helt kul att snyta sig med andra ord.
 
Nu gäller det att kurera sig då vi ska på middag ikväll och i morgon ska Pyret ha kalas för sina klasskompisar. Inte läge att vara sjuk med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0