Rea hos Zara

 
Jag gillar verkligen barntröjorna på Zara som är av absolut mjukaste bomull. När de har rea passar jag på att köpa på mig en storlek större till barnen för att ha kläder när de helt plötsligt byter storlek vilket känns som om det händer från en dag till en annan.
 
 
Till en riktigt bra penning köpte jag en blus till mig, ett par byxor och fem långärmade tröjor till Lillebror och två kortärmade och tre långärmade tröjor till Pyret. Favoriten är den tunna rosa tröjan med vingar av paljetter på ryggen.
 
 
Ett stort plus är att jag köpte allt på nätet och fick de hemskickade direkt till dörren av DHL. Passar mig perfekt nu när jag är sjuk och inte kan springa runt i butiken och handla.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleonora Adriana ♥

Fint :)

2015-12-30 @ 16:59:22
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0