Doppresenter till pojkar

 
Kompisar till mig och maken fick enäggstvillingar i augusti (två månader för tidigt). Igår var vi bjudna på namngivningsfest och det var jättekul att se dem för första gången.
 
Då de föddes så tidigt har de legat ganska länge på sjukhus och nu är de två och en halv månad om man räknar från när de egentligen skulle ha fötts.
 
För min del slutade det med att jag hamnade i soffan med den ena tvillingen. Jag har glömt bort hur underbara dessa små knyten är. Hur de tittar på en som om man är den enda viktiga personen i hela världen och att sedan få ett riktigt stort leende är helt fantastiskt. När det var matdags fick jag mata min lilla favvistvilling med flaska men han ville titta och skratta mer än vad han ville äta.
 
Det var lite konstigt att takterna med småbarn fortfarande sitter i. Hur man håller dem, tröstar dem, matar dem och allt annat. I doppresent fick båda pojkarna manchettknapparna tre kronor från Skultuna. Superfina, stilrena och de kommer aldrig att bli omoderna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0