Akvarellpennor

 
Jag visste att Pyret önskade sig akvarellfärger i julklapp men det var hopplöst att få tag på det både på nätet och i affären. På Akademiebokhandeln blev jag tipsat om att köpa akvarellpennor istället.
 
 
Jag köpte även extra penslar och ett speciellt block med papper för just akvarellmålning. Hon tycker att det är jättekul att först måla och sedan sudda ut fägerna med vatten. Jag måste säga att det blir riktigt fint med tanke på att det är första gången hon provar.
 
 
Kaninmålningen är min favorit och idag gjorde hon en jättefin med ett rådjur på. Hon säger själv att när hon blir en känd konstnär kan vi sälja hennes gamla tavlor för mycket pengar. Det är inte någon fel på självförtroendet här inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0