Lunch på golfklubben

 
Idag bjöd svärmor oss på lunch på golfklubben. Mitt val blev en club sandwich och till efterrätt åt vi alla lingonparfait med chokladrippel som var jättegott. Det är härligt med efterrätter som känns mer fräscha än söta.
 
 
 
Efter maten åkte vi till driving rangen för att slå lite bollar. Barnen var jätteduktiga men mina första bollar gick hur dåligt som helst. Maken ändrade mitt grepp och även lite i min swing och sedan gick bollarna riktigt rakt och fint. Det blev även lite puttande och efter en stund slog barnen läger och softade lite medan jag och maken puttade lite till. Det är underbart att kunna vara ute nu när vädret fortfarande är riktigt bra. Det har blåst riktigt ordentligt idag men vindarna har ändå varit varma.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

MEn så härligt - våra barn har inte fattat tycke för golf - TYVÄRR även fast vi försöker å försöker!

Svar: Tidigare tyckte inte barnen alls om golf men nu när de är 5 och 7 år har de börjat slå riktigt bra och nu tycker de att det är roligare (skulle inte heller tycka att det är så kul om jag knappt kunde träffa bollen). Vi försöker göra det till en rolig stund med familjen och belöningen efter driving rangen brukar vara glass :-)
Jag

2015-08-29 @ 17:40:34
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0