Insidan ut

 
I fredags hade jag och Pyret en tjejkväll då vi tog oss ner till biografen i centrum för att titta på Insidan ut. Pyret har tjatat om den i flera månader och trailern har sett riktigt bra ut.
 
 
Tyvärr måste jag säga att jag blev lite besviken. Jag hade laddat för en riktigt rolig fredagsfilm men den var mest sorglig och dyster. Det gick tio minuter och sedan blev Pyret rädd och satt i mitt knä under resten av filmen. Det säger i och för sig inte så mycket då hon blir rädd för nästan alla filmer.
 
 
Pyret och jag är överrens om att de sista minuterna i filmen är de allra bästa. Bredvid oss i salongen satt ett pensionärspar och när filmen var slut sa damen att det här inte var en barnfilm. Det var inte med en bra känsla jag lämnade salongen vilket var lite trist. Förhoppningsvis ser barn filmen på ett annat sätt men med tanke på att Pyret inte ville se på stora delar av filmen och även höll för öronen bitvis kan jag bara säga att detta inte var en film för oss. Trots det var det kul att komma ut och göra någonting bara hon och jag.
 
Nu är maken och Lillebror på bio för att se Nicke Nyfiken 3: Tillbaka till djungeln och jag hoppas att de får en bättre bioupplevelse än vad vi fick. Pyret och jag ska snart gå ut i skogen och plocka blåbär då jag lovat  att vi kan göra en blåbärspaj till dessert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0