Vilken härlig helg

Vi brukar alltid vara fullbokade på helgerna men vår nya grej är att inte boka in så mycket utan försöka umgås så mycket tillsammans som möjligt utan en massa måsten.
 
 
Helgens inbokade sak var middag i fredags med en fantastisk familj som vi lärt känna från dagis. Jag tycker att helgen känns mycket längre om det faktiskt händer någonting på fredagen. Vi bjöd på en smarrig kycklingrätt och gästerna hade med sig fina blommor från Lidingö GREENHOUSE.
 
 
 
På lördagen tog maken en långpromenad innan jag ens vaknat och när han sedan tog barnen till friidrotten sprang jag en runda och avslutade den på träningsbanan så att jag kunde se när Pyret tränade. Sedan lämnade vi barnen hos farmor, åt charkbricka med ostar till middag och gick ner till den lokala bion för att se Avengers Age of Ultron. Den var riktigt bra och både maken och jag är enade om att vi måste se om den då det var så otroligt mycket som hände och det var svårt att ta in allt.
 
 
 
Idag har vi mest varit inne och fixat. Alla sommarkläder har tagits fram och vinterkläderna lagts undan. Lillebror har även hunnit med ett kalas på Leos lekand och maken och Pyret har flygit drake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0