En förvaringsanka

 
Om det är någonting vi har ont om då vi bor i lägenhet så är det förvaring. Jag försöker göra allt jag kan för att hitta smarta lösningar på just detta problem och när vi var på IKEA igår passade jag på att köpa en förvaringsanka från serien SPRUTT.
 
 
Den är ganska stor och rymmer alla barnens badleksaker som annars har stått i ett badrumsskåp men nu behöver sakerna ge plats för städprodukter och tvättmedel.
 
 
Ankan (som är ganska stor) får stå på vårt badrumsgolv och se söt ut samt förvara badsaker. Jag har börjat få mina första ekologiska badleksaker (några saker var restnoterade) och ska nu börja rensa bort de i plast.
 
Ankan kan man ha både ute och inne och varför inte ha den som en mini sandlåda.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilken bra grej den där ankan, suverän.

Madeleine

Svar: Visst är den toppen. Barnen fullkomligt älskar den.
Jag

2015-04-24 @ 11:03:11
URL: http://vitsvartochlime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0