Stövletter

 
Jag har under flera års tid letat efter ett par svarta stövletter. Tyvärr vet jag redan vad jag vill ha innan jag hittat dem och det gör det nästan omöjligt att få tag på ett par. Då jag har smala anklar och vader vill jag ha ett par som inte är så stora vid skaftet.
 
 
Från början tänkte jag mig ett par Pistol från Acne men jag har insett att de ser löjligt klumpiga ut på mig. Jag behöver ett par som är lite mer kvinnliga. På lunchen i går gav jag mig ut på jakt efter det perfekta paret och jag tror knappt fortfarande att det är sant då jag på första stället hittade precis de som jag letat efter.
 
 
Jag har alltid trott att Ecco gör fotriktiga "tantskor" men det var faktiskt där jag hittade mina nya stövletter och jag måste säga att jag älskar dem. Klacken är lite galen men jag gillar det verkligen. Nu har jag både impregnerat dem och smörjt in dem så nu ska de få ta en liten sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0