En hektisk dag

 
Idag har vi haft många saker på agendan. Störst prioritet just nu är vardagsrummet där vi ska måla tak och väggar. Tyvärr har jag och maken gjort allt i fel ordning där inne då vi började med att slipa golvet för att sedan inse att vi även måste måla.
 
I fredags plockade vi ut varenda liten pinal och tog även ner all väggfast förvaring. Nu har vi tv:n, en säng och två fåtöljer i köket, en stor tvbänk i Lillebrors rum och ett vardagsrumsbord samt förvaring i sovrummet. Jag kan lätt säga att det ser ut som om en tornado har rört sig igenom lägenheten och det får nästan mitt blodtryck att stiga då jag verkligen avskyr att ha saker överallt.
 
Idag har maken målat taket två gånger och i morgon ska jag gå lös på väggarna. Under dagen idag har vi även varit i simhallen, bakat kaka, varit på middag och sett till att Pyret kom iväg till ett kalas.
 
 
I simhallen ägnade sig båda barnen åt att plocka upp ringar från botten i både den lilla och stora poolen. Tufft av Lillebror att våga göra det där han inte bottnar trots att han inte kan simma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0