Bokrea på Åhléns

 
I förrgår på lunchen tog jag en tur till bokrean på Åhléns. De hade inte så mycket saker men en hel del godbitar fick jag i alla fall tag på. Till mig blev det två pocketböcker och en träningsbok av Charlotte Perrelli. Jag kan tyvärr inte säga att jag är speciellt förtjust i henne men jag behöver få lite inspiration då nästan all min träning just nu består av löpning och jag börjar tröttna lite på det. Att titeln sedan är i form på 4 veckor gör inte saken sämre.
 
Till barnen blev det Pelle hjälper en riddare av Jan Lööf. Hans böcker är verkligen annorlunda och både jag och barnen läser dem gärna vid sängläggningen. Jag köpte även två böcker till barnen som heter Min världsatlas med fakta och klistermärken. Där visas de olika världsdelarna och barnen får genom att klistra klistermärken på rätt ställe se vilka djur och människor som lever i olika läner. De får även lära sig om olika byggnader som är kända för just det landet. Jag funderar på om de ska bli julklappar eller om vi ska ta fram dem i vinter när det är alldeles för kallt för att kunna gå ut och leka.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0