Bästa badrocken från Geggamoja

 
Jag måste bara tipsa om det bästa plagg jag någonsin köpt till mina barn. Det är en badrock från Geggamoja som de använder hela året runt. Den tjänstgör som morgonrock här hemma och som badrock i badhuset och även på stranden på sommaren. Givetvis var de även med till Turkiet där barnen svepte in sig i dem när de började frysa efter en lång stund i poolen.
 
Jag älskar att den har dragkedja då jag blivit smått tokig på glipande rockar som hela tiden måste knytas om. Dessuom är de vändbara där ena sidan är gjord av en randig ekologisk trikå och den andra sidan är gjord av en enfärgad frotté. Det finns två fickor fram på båda sidorna.
 
Badrockarna till mina barn köpte jag lite billigare på Campadre. Ni kan hålla utkik där då de med jämna mellanrum har med just Geggamoja och dessa härliga badrockar. Jag köpte mina i en storlek större då det är fint att vika upp ärmen så att den andra färgen syns. Dessutom räcker de då lite längre och de växer inte ur dem så snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0