Att baka med en 4 åring

 
Idag har vi varit i simhallen igen och för att vara extra duktig sprang jag dit istället för att åka bil tillsammans med resten av familjen. Vi är alltid så otroligt trötta efter några timmars simmande och lekande i vattnet men när vi kom hem ville Lillebror absolut att vi skulle baka hans favoritbröd.
 
 
Det var bara att ställa upp och helt plötsligt drar han igång vår Kitchen Aid på full effekt vilket resulterar i att degen stänkte åt alla håll. Även min mobil fick sig en ordentlig make over. Det kan tyckas aningen klumpigt att ha med den mitt i baken men det är där jag har alla mina recept.
 
Nåja, det var bara att skratt åt det hela och börja sanera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0