Reashopping på H&M


Bilder från www.hm.com
 
Igår var det en riktigt lång dag. Jag vaknade 04.30 och kom i säng i morse klockan 01.15. Däremellan fick jag in jobb, en löprunda på lunchen, after work med jobbet, middag hemma och lite kramar på barnen innan de gick och lade sig.
 
Jag hade nog lite väl mycket adrenalinpåslag när jag kom hem för jag kände mig inte det minsta trött. Efter midnatt började jag surfa runt på H&Ms hemsida och hittade lite smått och gott på rean. Sängkläderna är till Lillebror då de tre han har sedan tidigare är alla med Blixten McQueen och det känns som om han har vuxit ifrån det lite. Resten är till mig och jag tycker att bikinin med blommorna på är så fin. Det går aldrig att ha för många badkläder, eller hur?!
 
Allt detta blev mitt för 470 kronor vilket är helt i min smak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0