Nya glöggmuggar

 
I alla år har vi druckit glögg ur små vita glöggmuggar från Höganäs som jag fick av min pappa för sisådär 25 år sedan. Tyvärr har vi inte mer än sex stycken och när vi har vårt glöggmingel i december varje år räcker inte muggarna till och vi måste skarva med någonting annat.
 
 
Nu har jag shoppat på mig tolv nya glöggmuggar från Lagerhaus. De kostar 25 kr styck eller 6 st för 119 kr. Jag passade på att köpa tolv stycken. Sex vita och sex grå. När jag ändå var i farten köpte jag fyra små skålar till som passar till russin och nötter, eller något annat smask.

Kommentarer
Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Snygga! Tack för tipset - känner själv att jag skulle vilja "uppgradera" glöggmuggsbeståndet.

2014-11-25 @ 10:21:40
URL: http://ettstenkast.wordpress.com
Postat av: Annika

Åh vad fina!! Här är en till som kommer att köpa dem! Har letat efter fina utan tomtemönster och som inte är röda :)

2014-11-25 @ 17:21:35
URL: http://www.nawla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0