Sommarvärme

 
Nu har verkligen sommaren kommit. Jag tycker att det är hur skönt som helst men jag kan lova att Lillebror inte håller med mig. Idag har han nämligen haft 39,7 graders feber och det är inte jättekul när värmen i skuggan visar 25 grader. Trots det satt han och huttrade med en kofta på sig när vi åt middag ute på balkongen.
 
 
Då jag varit hemma med sjukt barn idag har jag passat på att bära in en del saker i vardagsrummet som vi nu äntligen får komma in i igen. Jag har även tagit en sväng i lägenheten och på balkongen för att vattna blommor. De torkar ut ruskigt snabbt i den här värmen. Alla växter på balkongen växer så det knakar och jag älskar mina petunior som klarar sig på egen hand utan minsta hjälp från mig (förutom lite vatten då och då). Tyvärr ser de lite smutsiga ut för tillfället men det är bara all pollen som lagt sig på blommorna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0