Facet Tine K

 
Jag har länge sneglat på de fina ljuskopparna Facet från Tine K. Det blir ju faktiskt mörkt även på sommarkvällar och då vill jag ha lite ljusare ljusstakar än de mörka i metall från DAY Birger et Mikkelsen som står i vardagsrummet idag.
 
Borett hade rabatt på Tine K passade jag på att köpa tre Facet ljuskoppar som känns betydligt somrigare. Det blev en i klarglas, en i korall och en i grått. De är riktigt fina som de är men ännu finare med brinnande ljus i.
 
Nästa vecka kommer fotografen för att fotografera lägenheten och till dess måste jag ordna fram ett vardagsrumsbord. Det vi har idag är ett gammalt Lack bord från IKEA där själva spånskivan syns i kanterna. Inte speciellt snyggt med andra ord. Jag har ett bord på gång via blocket men problemet är att vi måste fälla sätet bak i bilen för att få in det och då kan inte barnen följa med i bilen. Det blir en ekvation som vi får försöka lösa då de är för små för att vara ensamma hemma när vi är på bordjakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0