Lillebror 4 år

 
Idag fyller vår lilla skrutt 4 år. Han har i flera dagar pratat om detta och igår var han så spänd inför den stora dagen att han inte kunde somna på kvällen. Han talade också om för storasyster att hon inte fick väcka honom då hon gick upp på morgonen för han skulle sova när vi kom in och sjöng.
 
Tidigt på morgonen hörde jag tassande steg i vårt sovrum och det var Lillebror som hade vaknat. Varför har ni inte sjungit för mig viskade han i mitt öra. Det var bara till att gå upp och väckar Pyret för att sedan tillsammans med maken sjunga för en Lillebror som låtsades sova.
 
 
Under dagen har vi haft kalas och Lillebror har även lekt med sina presenter. På morgonen fick han spelet Skylanders, en bilstod så att han kan sitta framåtvänd och av mormor och morfar fick han en sopbil i Lego som han önskat sig länge. Tyvärr har jag inte kunnat ta en bild på den då han inte släpper den ifrån sig.
 
 
 
 
På eftermiddagen kom svärmor med en sparkcykel till Lillebror och en störra variant till Pyret. Vi gick ner för att fylla i luft i däcken på Pyrets men apparaten var trasig och hon fick då låna brorsans. Efter några försök fick hon verkligen in snitsen och tyckte att det var hur kul som helst.
 
Just nu håller vi på att packa då vi ska iväg på ett litet äventyr. Med tanke på hur mycket jobb och annat det har varit på sista tiden kommer jag att lämna datorn hemma men vi ses om några dagar. Då hoppas jag även att jag har några fina bilder att visa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0