Överhettad

 
Suck och stön vad varmt det är. Speciellt med tanke på att jag och maken måste vara ute för att påbörja vårt projekt. Idag har han fasat lister för att de ska passa i speciella spår och jag har gått loss med en grästrimmer som ser ut att vara korsad med en röjsåg. Gräsmattan liknar nämligen mer en äng på vissa ställen än en gräsmatta.
 
 
Vi har även satt upp en byggställning, gått på café här i byn och jag har hunnit med en löptur i hettan. Enda gången som det känns ok att vara ute är på kvällen då temperaturen i alla fall sjunker någon grad. Just nu är det 25 grader ute vilket är himmelriket jämfört med mitt på dagen. Dock är det dags för fotboll så vi får sitta inne i värmen och svettas.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0