Myskväll framför tv:n

 
Ikväll har jag lite egentid då maken är på bio och barnen sover (efter mycket om och men). Vi var på gymet i eftermiddags och därför kan jag unna mig lite smask när jag sitter och slötittar på inspelade avsnitt av MasterChef Australia. Min absoluta godisfavorit just nu är SALMIAKKI vilken är gjord av mjölkchoklad med salmiakfyllning. Chokladen bryr jag mig inte så mycket om men salmiaken är fantastisk. Jag skulle kunna äta den med en sked direkt ur en burk.
 
Jag har även köpt ROOTFRUITs potatischips kryddade med Stilton Blue. Tidigare har jag provat deras variant med smak av parmesan och den var inte speciellt god. De smakade bara vanliga saltade chips och med tanke på att de kostar 18 kr för 90 g tycker jag inte att det var värt det. Dessa Stilton Blue var betydligt bättre men helt klart överprisade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0