Alla sover

 
Här händer det tyvärr inte så mycket förutom att det blir tidiga mornar och sena kvällar. Nu är jag nämligen inne i den mest intensiva perioden på hela året när det gäller jobbet. Det är dags för årsbokslut.
 
Tack och lov betalar jobbet taxi hem på kvällarna när när det blir riktigt sent (visst jag kommer att beskattas för det) och jag skulle aldrig våga ta mig hem själv med tanke på "Lidingömannen" som härjar i mina hoods. Han är verkligen helt galen och jag mår nästan illa när jag tänker på vad han har gjort mot sina offer. Det har förskönats en hel del i pressen mot vad det är i verkligheten och jag tänker inte riskera mitt liv för att ta mig hem.
 
Nu ligger hela familjen och sover i min och makens säng men jag är lite för uppe i varv för att kunna gå och lägga mig. Det är väl så det är när jag suttit över 10 timmar och jobbat i Excel. Huvudet kan inte riktigt koppla av. Det blir några till avsnitt av MasterChef Australia och som sällskap här i vardagsrummet har jag kammarljusstaken från Holmegaard som lyser så fint. Den fick jag i julklapp av mamma och pappa och jag tycker den är så läcker med den lilla detaljen av läder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0