-17 grader och hemfärd

 
I morse vaknade vi till strålande sol och -17 grader kallt. Jag trotsade febern och tog mig ner till restaurangen för att äta en macka och dricka en kopp varm choklad. Sedan var det dags för barnens sista dag i skidskolan där det sedan delades ut medaljer till.
 
 
Under tiden åkte jag och maken några åk men det var ruskigt kallt och när vi väl kom ner igen hade jag knappt någon känsel i fingrarna. Jag fryser alltid så vansinnigt om fingrarna. Är det någon som har ett tips på några varma vantar som går bra att använda till skidåkning?
 
Efter lunch (blev tyvärr ingenting för min del) tog jag några åk med Lillebror och maken åkte med Pyret. När vi hade fått nog av kylan packade vi ihop oss och åkte hem. Nu är vi hemma igen och barnen somnade så fort de lade sina huvuden på kudden.
 
I morgon är det jobb igen och barnen ska vara hemma med farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0