Tack snälla

 
Igår kom ett blomsterbud och levererade blommor från mina arbetskamrater. Tur att mamma är på fötterna och kunde öppna dörren när de ringde på. Tack snälla för de fina blommorna.
 
Nu är tyvärr mamma sjuk. Redan när hon kom hit hostade hon som om lungorna skulle komma upp och nu har hon även feber. Vi ligger här i vardagsrummet hela dagarna och tycker synd om oss själva. Jag ligger på rygg i soffan (kan bara ligga på rygg eller på vänster sida) och mamma sitter i fåtöljen med fötterna upp i nästa fåtölj.
 
Tyvärr blir det inte så mycket skrivet här på bloggen då jag inte riktigt orkar ännu men förhoppningsvis kommer jag att bli bättre framöver.

Kommentarer
Postat av: Hemma på ön

Stackare. Krya på både dig och mamma. Kram

2014-02-25 @ 20:20:17
URL: http://hemmapaon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0