Nya jackor från Zara

 
Det är lite si och så att jobba inne i stan med tanke på att jag har alldeles för många bra affärer inom en armlängds avstånd. Det kan nämligen bli lite dyrt i långa loppen.
 
När det är rea är det däremot riktigt bra och i år har det verkligen varit bra saker på rea. Det mest jag köper är faktiskt på rea men jag köper inte bara för att det är billigt utan för att det är saker som för det mesta verkligen behövs. Jag tycker att det är toppen att köpa en storlek större till barnen så att de har någonting att växa i.
 
 
En rea som har varit riktigt bra i år är barnkläder hos Zara. De får dessutom in nya reavaror hela tiden vilket gör att jag struntar i att vara där första readagen då alla sliter i kläderna och går sedan dit några dagar senare då det finns lika mycket fint kvar och dessutom är ganska tomt på folk.
 
 
Efter några veckor går dessutom priset ner ordentligt och nu i veckan var jag där igen för att se om jag kunde hitta någonting bra. Det blev en vårjacka till Pyret i lite militärstuk för 199 kr vilket är 50% av ordinarie pris. Jag köpte även en vinterjacka till kommande vinter och även den kostade 199 kr vilket är 60% av ordinarie pris. Inte illa alls om jag får säga det själv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0