Carcassonne

 
Det är lite dålig uppdatering här på bloggen men det har blivit två sena kvällar på jobbet och det är mycket som ska hinna göras innan jag ska opereras på fredag. Det är svårt att boka upp någonting framöver då jag inte har den blekaste aning om hur utgången blir av operationen. Förhoppningsvis kommer jag att vara tillräckligt pigg för att kunna träffa lite kompisar de kommande helgerna.
 
Vi brukar spela Settlers ibland och det är ett brädspel som vi spelat under de senaste tio åren. För några år sedan var vi bjudna till kompisar på middag och när barnen somnat tog de fram spelet Carcassonne. Det var riktigt kul och nu hittade jag spelet på rea hos Akademibokhandeln och slog till direkt.
 
Jag ska ta en bild när spelet är uppsatt så att ni får se hur det ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0