Poolhäng

 
Idag spelar maken KM på golfklubben och jag tog barnen med mig för att åka till min syster. Där blev det poolhäng och en massa badande. Pyret har alltid haft mycket respekt för vatten men idag hoppade hon faktiskt från poolkanten och det nya är att hon ska ha simglasögon för att titta under vattnet. Det går framåt kan man säga. Hon simmade även riktigt bra idag men vägrar att ta av armpuffarna även om jag lovar att hålla henne under magen när hon simmar.
 
 
Lillebror däremot är helt galen i vattnet. Idag dök han från kanten, rullade i från kanten och gjorde kullerbyttor från kanten. Ju galnare desto bättre enligt honom. Temperaturen i poolen var hela 28,6 grader vilket passar mig och Pyret utmärkt. Vi är riktiga fryslortar som tycker att allt under 25 är obadbart.
 
 
Jag är så sugen på att ta en sista minuten till medelhavet i september så att barnen kan få lite mer sol och bad. Vi har ju jobbat på taket nästan hela semestern och det skulle vara skönt med en slapparvecka för att ladda batterierna inför hösten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0