En nyfiken ekorre

 
Mina föräldrar har en väldigt nyfiken liten ekorre hemma på tomten. Flera gånger har han tagit sig in på den inglasade altanen och pappa har haft den bara några decimeter ifrån fötterna och försökt att schasa iväg den men den bryr sig föga.
 
 
Jag måste ju säga att jag förstår varför den gillar att vara hemma hos just mina föräldrar. När vi var där i torsdags fick jag se den lilla rackaren sittandes på gräsmattan ätandes bullar. Jodå, det är min mamma som matar den med diverse saker och det är inte konstigt att den gjort sig hemastadd.
 
 
När jag nu fick se den lånade jag pappas födelsedagspresent (ett Nikon Nikkor AF-S DX 55-300 GEDVR objektiv) för att ta några bilder. Jag tycker faktiskt att de blev riktigt bra trots att jag inte ens hade ett stativ.
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Det är riktigt bra bilder, du är duktigt på att fotografera. Lite avis blir man. /A

Svar: För att inte tala om dina Australien bilder på piren. De är to die for.
Jag

2014-08-04 @ 13:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0