En dag på lekplatsen

 
Då jag inte har någon bil denna vecka har jag och barnen roat oss på ön där det går att ta sig till de flesta ställen genom att åka buss. Vi tog faktiskt en tur till Tekniska Museet i tisdags då det var så dåligt väder att vi ville vara inomhus. Vi fick ta tre olika busslinjer för att ta oss dit men barnen tycker att det är ett litet äventyr i sig att få åka buss.
 
 
 
Idag tog vi i oss till den nya lekplatsen som ligger i närheten av golfbanan (vet inte om jag ska kalla området för Sticklinge eller Näset). Det var bara vi och ett annat barn med sin pappa där och barnen kunde röja runt precis som de ville.
 
 
 
Jag passade på att lufta mina sandaler som jag glömt bort under hela sommaren. Anar att det är sista riktiga sommardagen idag.
 
 
 
Idag är sista semesterdagen då Lillebror börjar på dagis i morgon och Pyret ska skolas in i förskoleklass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0