Härligt väder

 
Igår fick jag verkligen känslan av att det är vår. Hela lägenheten badade i ljus och jag tog mig även ut för att ta en promenad ner till centrum. Nu när jag blivit bättre har jag lovat mig själv att ta det lite lugnare i livet. Jag är den typ av person som ska göra saker nästan hela tiden. Ska jag sätta mig och sola på balkongen en liten stund måste jag se till att både diskmaskinen och tvättmaskinen är igång för då känns det som om jag inte slösar bort tiden utan faktiskt gör någonting vettigt under tiden.
 
 
Nu ska tempot tas ner och väl nere vid centrum köpte jag två böcker av Denise Rudberg. Det är fortsättningarna på Ett litet snedsprång. Den första boken tycker jag är riktigt bra och nu blev det Två gånger är en vana och Bara tre kan leka så. Jag har nämligen lovat mig själv att ta mig mer egentid och någonting som jag verkligen tycker om är att läsa böcker. Igår lade jag mig en stund i sängen och började på bok nummer två i serien. Inte helt fel att ligga i solen och bara njuta en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0