Fönsterputs

 
Nu när solen skiner om dagarna ser jag verkligen hur smutsiga våra fönster är. Jag har lovat mig själv att aldrig mer putsa dem på egen hand utan leja ut det då det går att få rotavdrag. Nu är det så att vi fortfarande är med gällande det första huset vi såg och är det så att vi köper det måste vi sälja lägenheten fort. Då kan jag inte sitta och vänta på att få en tid hos en fönsterputsare. Tur att björken utanför Lillebrors rum inte har slagit ut ännu för då skulle jag formligen nysa ihjäl mig (är pollenallergiker).
 
 
Då jag fortfarande inte är på topp efter min sjukdom orkade jag bara med två fönster igår. På måndag är det dags att börja jobba igen men jag tar semester över påsk så det ska nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0