En fjäderkudde

 
Det låter nästan som om jag har köpt en kudde dekorerad med fjädrar men så knäpp är jag inte med tanke på att jag har barn som kladdar på saker och ting. Det är en kudde med fjädertryck som är betydligt lättare att tvätta.
 
 
Jag skulle ordna en sak på lunchen och gick därför till Åhléns där jag av en ren händelse såg denna coola kudde. Den passar perfekt i vår mörkgrå soffa där jag nu har några rosa och lila kuddar. Dessutom hade de 20% rabatt för medlemmar vilket gjorde sakern ännu bättre.
 
Det är olika möster på de båda sidorna vilket gör att det går att ändra stil lite efter humör.

Kommentarer
Postat av: Hemma på ön

Snygg!
Nike fick en klänning med riktiga fjädrar på när hon fyllde år....handtvätt såklart. Hur opraktiskt som helst, men superfin (än så länge)
Kram

Svar: Jag vet, Pyret har en likadan men i vitt. Totalt galet opraktiskt. Jag får skylla på att den var på 60% rea och att hon verkligen älskar den.
Jag

2014-04-09 @ 22:59:39
URL: http://hemmapaon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0