Lidingöloppet (knatteloppet)

 
Idag var det dags för Pyret att för andra året i rad köra knatteloppet. Hela Lidingö blir helt invaderad under Lidingöloppshelgen och igår fick vi sitta i köer ett antal gånger. Idag var det bättre och tack och lov inte lika lerigt på själva området som det var förra året.
 
 
I år fick jag chansen att springa med Pyret och det var så himlas kul. Hon tycker jättemycket om att springa och satte av i full galopp och sicksackade mellan deltagarna och jag hade faktiskt svårt att hänga med. Med andra ord blev det ett riktigt bra träningspass för mig också. När vi började närma oss mål satte hon in en extra växel och då hade jag inte en chans att hänga med. Nästa år vill Lillebror också springa och då får jag väl springa med honom för Pyret har jag inte en suck att hänga med längre.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0