Härlig höstdag

 
Vilket underbart höstväder vi har haft idag. På förmiddagen tog hela familjen en promenad och vi passade även på att köpa strumpbyxor till Pyret. Hon verkligen avskyr att använda byxor och nu när det blivit kallare vill hon fortfarande ha kjol och då är strumpbyxor ett måste.
 
Efter lunch skjutsade jag Pyret till en dagiskompis och jag måste säga att det finns många häftiga villor på den här ön. Den som jag besökte idag slog nog rekordet och det är inte så konstig med tanke på att ägarna betalat miljonbelopp (och då menar jag tvåsiffrigt). När jag efter några timmar hämtade Pyret insåg jag att jag kände igen deras möbler och inredning. Då slog det mig att jag sett allt på förstasidan av ett inredningsmagasin. Vansinnigt fint är det och jag har faktiskt sparat just den tidiningen med deras hem i för att ha som inspiration för mitt eget.
 
När det var dags för middag var båda jag och maken helt slutkörda och det fick bli middag på Hotel Foresta. Barnen var jätteduktiga och skötte sig bra under hela middagen. Nu sover de som små stockar i sina sängar och i morgon blir det ett besökt hos min syster och hennes familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0