Full rulle

 
Jobbveckan har gått i ett rasande tempo med alldeles för många möten. Det blir inte riktigt tid över till det som jag måste och borde göra. Nåja, det är bara att ösa på för nästa vecka är det bokslut. Ingen rast ingen ro med andra ord.
 
Denna helg är inte heller specielt lungn men det är bara trevligt att få träffa vänner och dessutom blir barnen galna av att bara ta det lugnt. De har börjat bråka om nästan allt och ett tag på förmiddagen idag fick vi sära på dem och jag och Pyret satte oss ner och började med hennes räknebok. Det är inte klokt vad hon får lära sig på dagis. Jag trodde att det skulle bli riktigt svårt men hon klarade de första sidorna galant. Vi får ta lite i taget och huvudsaken är att hon tycker att det är kul.
 
Nu är Pyret på kalas och maken och Lillebror är på bio. Där tittar de på filmen Flygplan i 3D och det ska bli intressant att höra vad Lillebror tycker om den. Ikväll ska svärmor passa barnen och jag och maken ska på inflyttningsfest.
 
I morgon är det först Lidingöloppet och sedan blir det födelsedagsfest med middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0