Förbaskade njure

Bild: www.njursten.se
 
Det har inte blivit några inlägg här inne under de senaste dagar då jag har en njure som jäklas med mig igen. Sedan jag började springa på allvar i juli har jag haft njurstensanfall ett antal gånger och kissar blod med jämna mellanrum. Igår hade jag det värsta anfallet sedan jag sprängde mina njurstenar för över ett år sedan.
 
Medicinen som jag tar (morfin och kodein) gör att smärtan försvinner för ett tag men tyvärr blir jag väldigt illamående och helt avdomnad i kroppen. Idag har jag varit hemma då jag har en pulserande värk i sidan och en ruskig huvudvärk. Igår var jag på sjukhuset och gjorde en datortomografi så förhoppningsvis får jag svar från läkaren inom en vecka för att se hur vi ska gå vidare.
 
Jag har verkligen inte tid med detta då jag har ett jobb att sköta och en kalas att fixa. Lillebror ska nämligen ha kalas på lördag och 14 barn är bjudna. Jag har börjat inse att det är många barn och jag vet inte ens var alla ska sitta när tårtan serveras. Ja, jag problem är till för att lösas och jag kommer nog på någonting,

Kommentarer
Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Aj aj, hoppas datortomografin ger svar!

Och vad gäller kalaset - kan någon förälder stanna och hjälpa till?

Svar: Visst kan jag fråga någon men jag är så ruskigt dålig på att be om hjälp. Jag ska alltid klara mig på egen hand av någon anledning vilket är ganska fånigt av mig. Tack och lov är det bättre idag så kalaset ska nog gå bra
Jag

2013-09-11 @ 21:55:55
URL: http://ettstenkast.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0