Weekend på Åland

 
Ja, det var till Åland jag åkte igår. Då båten gick 15.00 från Kapellskär blev det lite bråttom att hinna med allt och hämta barnen från dagis innan vi åkte iväg.
 
 
 
Vädret här på Åland är regnigt och mulet men det göra faktiskt inte så mycket. Vi har bastat, badat utomhusbubbelpool, eldat i öppna spisen och bara myst tillsammans. Nu sitter jag här med ett glas bubbel och snart är det dags att laga middag där det till förrätt blir avocado och räkor. Huvudrätten blir Texas Longhorn Ribs och en sallad med halloumi.
 
 
 
Under dagen har jag också börjat min fotoskola som jag har köpt på nätet. Alla bilder som jag visar här har jag nu tagit utan att ha automat på kameran vilket jag tyvärr alltid annars har. Kameran och jag är inte överrensän  men förhoppningsvis ska det bli bättre ju längre in på kursen jag kommer. Hoppas att ni inte tycker att det är en total katastrof.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0