Munspray mot halsont

 
Jissus vad jag har haft ont i halsen i natt. Det var så illa att jag faktiskt tog några Mucoangin som verkligen smakar illa men som normalt sett fungerar hur bra som helst. Tyvärr hjälpte de inte det minsta och sömnen har inte varit den bästa under natten.
 
Efter lunchen idag hade jag fått nog och gick in på första bästa apotek för att få hjälp. Där fick jag tipset om att använda en munspray som är till för att reducera risken för en förkylning eller förkortar sjukdomsperioden om den börjar användas i ett tidigt stadium av förkylningsinfektionen.
 
Inte vet jag om det kommer att hjälpa men det känns bättre i halsen varje gång jag använder sprayen och förhoppningsvis kommer jag att kunna sova i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0