Garbo Interiors - Shabby Chic heaven

 
Jag är inte speciellt förtjust i Shabby Chic och när min kompis sa att vi skulle gå till Garbo igår för att titta på inredning med just det konceptet rynkade jag på näsan. Redan innan jag ens hade klivit innanför dörrarna till butiken stod jag bara och gapade. Wow vilket häftigt ställe och jag har aldrig tidigare sett något liknande.
 
 
Här är det verkligen Shabby Chick på allvar. De flesta möbler och inredningsdetaljer är inköpta från olika antikhandlare i Europa och då främst från Frankrike. Jag kan helt klart rekomendera denna butik för alla som är intresserade av någonting speciellt som inte finns i varje hem.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Egentligen inte min stil men bilderna är lockande! Var ligger den?

Svar: Den ligger på Brahegatan 21 på Östermalm
Jag

2013-10-13 @ 21:38:14
URL: http://ettstenkast.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0