Drömma går ju

Marmorbord från Scherlin Bild:www.lannamobler.se
Kruka från Svenskt Tenn  Bild:www.svenskttenn.se
Vas Dagg från Svenskt Tenn Bild:www.svenskttenn.se
Y-stolen av Hans J.Wegner Bild:www.lannamobler.se
 
I morgon ska jag och en kompis ha en hel dag på stan för att bara gå runt och titta i inredningsbutiker. Vi ska givetvis klämma in en lunch också och kanske blir det ett besök på tesalongen hos Svenskt Tenn.
 
Jag blir ruskigt inredningssugen när hösten är på antågande och mörkret kommer. Tyvärr vill jag fixa allt på en gång vilket inte är möjligt vare sig tidsmässigt eller ekonomiskt. Drömma går ju i alla fall och sakerna ovan är mina absoluta favoriter. En av dem finns på inköpslistan inom den närmsta tiden och ni får se vilken av dem det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0