Rådjur i vardagsrumsfönstret

 
Nu har flera butiker redan börjat med julskyltningen och idag när jag och Lillebror var och handlade fanns det både julmust och pepparkakshus att köpa.
 
Jag börjar redan få lite "före jul" stämning och börjar titta på de julpynt som börjar komma ut i affärerna. Planen är att pyntet på fönsterbrädan i vardagsrummet ska gå i vitt och silver. Jag är dock inte världens bästa piffare så vi får se hur det går. Undertiden passar jag på att njuta av att det fortfarande är ganska varmt då jag verkligen avskyr kyla.
 
När jag sist besökte RoyalDesign föll jag för de fina rådjuren från House Doctor som kommer att bli jättefina som julpynt. De kostade 139 kr för två och kommer snart att få sällskap av två andra kompisar. Just nu ser de lite malplacerade ut men det kommer att bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0