En alldeles för kort helg

 
Sorry att jag har varit så dålig på att uppdatera bloggen. Det har varit så mycket på jobbet i veckan att jag faktiskt inte orkat öppna datorn för att skriva någonting under hela helgen. Apropå helgen undrar jag var den tog vägen. Jag kan inte förstå att den om några timmar är över.
 
Igår åkte vi ner till kyrkogården direkt efter frukost för att sätta ljus på graven tillhörande makens farmor och farfar. Vi tände även ett antal ljus vid minneslunden för alla de andra nära och kära som tyvärr inte är med oss längre.
 
 
På vägen tillbaka till bilen gick vi ner till vattnet för att mata fåglarna men de gillande inte vårt bröd. Riktigt kräsna rackare. Sedan blev det middag med familjen S och lite settlersspel såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0