Bodyguard Knock Out försvarsspray

 
Polisen patrullerar min gata med bil flera gånger per dag och det finns tydligen en hel del civilpoliser ute på gatorna här i närheten. Allt på grund av den galning som springer runt och slår ner kvinnor här i mitt område. Senast i lördags skedde ett överfall och polisen uppmanar nu alla, både män och kvinnor, att inte gå ut ensamma efter att det blivit mörkt.
 
Det är inte speciellt enkelt att följa det rådet med tanke på att det är mörkt både när jag går till jobbet och när jag går hem från jobbet. För att känna mig lite mer säker köpte jag en försvarsspray till både mig och svärmor idag. Jag ska även köpa ett överfallslarm. Jag kanske inte har så stor chans om han skulle slå ner mig med tanke på att han kommer springandes bakifrån och slår till i huvudet men chanserna ökar i alla fall om jag har både spray och larm.
 
Försvarssprayen ovan är helt laglig och har tre funktioner. Det sprutar vätska i ögongen på förövaren som svider som attan, det sprutar ut en färg som sitter i nästan en vecka och den stinker så att man nästan kräks. Det borde göra susen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0