Surprise!

 
Idag fick maken sig en riktig överraskning. När han fyllde år fick han ett kuvert från mig där det stod att han skulle få en heldag med sin fru. Den heldagen hade jag dock redan planerat skulle bli flera dagar men det hade jag inte tänkt tala om. Planeringen har pågått i flera månader och både min familj och svärmor har varit involverade.
 
Ikväll kom både min syster och svärmor hit för att äta middag med oss och då berättade jag för maken att han måste packa sin väska ikväll för i morgon 04.15 ska vi åka iväg. Han första kommentar var -Jag har ett jobba att sköta.
 
Jag kunde lugna honom med att hans chef redan är med på planerna och att han inte kommer att vara på jobbet något mer under denna vecka. Han vet fortfarande inte vart vi ska men det kommer han att se i morgon. Jag har dock sagt att vi ska utomlands och han har fått se värderprognosen (se ovan) så att han vet vad han ska packa.
 
Barnen stannar hemma med svärmor och det ska bli toppen att få några dagar på tu man hand. Vi hörs om några dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0