Ray-Ban Cockpit

Bild: www.ray-ban.com
 
När jag var yngre köpte jag gärna glassiga och dyra solglasögon men på senare år blir det någonting billigt som jag hittar på Åhléns då jag ändå är ruskigt dålig på att sköta om dem. De sista dyra jag köpte körde jag över med barnvagnen för nästan fem år sedan.
 
Mitt stora problem är att jag har ett ganska smalt ansikte och de flesta glasögon blir alldeles för breda och stora. Idag gick jag och maken in till den lokala optikern för att hitta ett par glasögon till mig som faktiskt passar. Expediten gjorde några försök innan vi alla enades om att Ray-Ban och deras Cockpit i den mindre varianten (finns i två olika storlekar) var min grej. Det finns en mängd olika färgkombinationer att välja på och jag kommer att ha bruna bågar med brunt tonat glas. Om ca tio dagar kan jag hämta hem mina dyrgripar. Nu gäller det bara att sköta om dem och inte förstöra dem det första jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0