Ray-Ban Cockpit

 
Det har verkligen inte gått bra när det gäller mina blivande solglasögon. De jag beställde i maj hade tagits bort ur sortimentet och de som jag nu beställt fanns tydligen inte heller. Lite lustigt att de finns med i 2013 års katalog när de sedan inte går att beställa.
 
 
Nu har jag i alla fall fått mina Ray-Bans och tur är det för de är nämligen min födelsedagspresent från maken. Det slutade med att optikern beställde bågarna och glasen separat för att sedan sätta ihop dem. Det blir betydligt dyrare men med tanke på allt strul betalade jag inte mer än vanligt och fick dessutom 100 kr i rabatt.
 
Enda nackdelen är att glaset är lite väl ljust men det får gå. Det är nämligen hopplöst för mig att hitta glasögon som passar då jag har ett smalt ansikte och behöver riktigt små bågar. Bågarna till dessa Ray Bans är extra små så det blir riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0