Ofrivillig bloggpaus

 
 
Jag kan inte säga att jag är jätteförtjust i Com Hem för tillfället. De har nämligen strulat till det så att vi inte har haft något bredband under fyra dagar. På förmiddagen idag härsknade jag till och ringde deras kundtjänst (vi har pratat med dem varje dag sedan i torsdags) och krävde att de skulle fixa problemet. Den här gången fick jag i alla fall tag på en kille som tyckte att detta som hänt var oacceptabelt och han fixade en tillfällig lösning så att vi kan komma in på nätet igen.
 
 
Under dagarna som gått har vi passat på att umgås med kompisar. Nationaldagen firade vi hemma hos familjen E där vi var många som myste i solen och åt underbar mat. Barnen hoppade i vattenspridaren, studsade på studsmattan, spelade fusktennis och lekte med vattenleksaker. De är under dessa underbara sommardagar som jag saknar att inte ha ett hus med en ordentlig gräsmatta där barnen kan springa omkring och bara vara.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej och tack för senast :) tänkte höra om du hade lust att maila lite bilder från Nationaldagen när erat internet funkar igen? Du fick väl några som var riktigt bra på Walther? Kram på er:)

Svar: Absolut. Jag ska ta och ta fram dem och skicka. Det kanske blir nästa vecka då det är full rulle nu inför att vi åker till Kolmården på fredag. Ska se om jag eventuellt hinner i morgon. Kram
Jag

2013-06-10 @ 22:24:43
URL: http://nattstad.se/emaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0