3:e veckan med appen Get Running

Tro det eller ej men jag längtar faktiskt efter att få springa i veckorna. Hur trött jag än är på dagarna har jag lovat mig själv att hänga i under dessa 9 veckor och jag tror att det kan bli riktigt bra. Tre gånger i veckan blir det en löprunda och det är appen som talar om hur jag ska göra från gång till annan. Ett stort plus är att få lite "egentid" vilket alltid är en bristvara för mig som är småbarnsförälder.
 
 
 
När jag springer på tisdagar är det träning med små segelbåtar ute på vattnet och idag var inget undantag. Dagen till ära hade de även färglada spinnakers (eller hur det nu stavas).
 
 
En stor del av min löprunda är utmed vattnet och bilden ovan är från i lördags då solen strålade och då känns det extra härligt att få vara ute på en runda.
 
 
Som sagt, planen är att jag ska kunna springa 5 km utan några större besvär när jag tagit mig igenom träningsappen som kommer att guida mig i 9 veckor. Vi får se hur det går........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0