Virkade småkakor

 
När vi skulle hem från Jätten Jorm igår stannade vi i "stan" för att handla mat. Vi parkerade utanför Röda Korsets butik och när vi skulle åka fick jag syn på några fina kakor i skyltfönstret. För det första köper jag gärna någonting där för att kunna göra ett bidrag och för det andra är allt så ruskigt billigt.
 
 
Småkakorna som jag fick syn på är virkade och verkligen jättefina. Jag köpte sju stycken för ynka 65 kronor. Barnen har redan börjat leka med dem och det kommer att bjudas på kakor här ett bra tag framöver.
 
Jag fick även med mig en annan bra sak hem som jag letat efter på nätet men tyckt att den är lite väl dyr. Nu blev den min för 15 kronor. Jag ska visa en bild senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0